2011. szeptember 18., vasárnap

Újra Baltimore-ban // Revisiting Baltimore

Meglehetősen turbulens időjárási viszonyok között repültem Baltimore-ba, és a földön is mindenhol látszódtak a nemrég elvonult Irene hurrikán nyomai. Mióta 2008 őszén hazajöttem, ez volt az ötödik látogatásom a Hopkinsra, és talán mindegyik közül a legjobb! Annak ellenére, hogy az emberek mind nagyon elfoglaltak voltak (különböző határidőkkel), nagyon jókat beszélgettem mindenkivel, és sikerült a falmászó teremben is az összes fontos utat teljesítenem. Végig Tiannál laktam, de legalább igyekeztem nem nagyon a terhére lenni.
Pénteken a Medschool-ban voltam a kórházhigiéniás részleg vezetőjével tárgyalni (ha már egyszer megvan a Hopkins-os kapcsolat), este pedig egy nagyon kellemes helyi étterembe mentünk a srácokkal. A sok munka mellett szerencsére maradt idő minden másra is. Vasárnap a közeli Sugar Loaf hegyre mentem mászni az Outdoors Club szervezésében. Néztek nagyot, hogy én csak betoppantam Magyarországról a túrára…
Hétfőn robotot szereltünk a kórházban, este pedig Peterékhez (a volt konzulensem) voltam hivatalos: gulyást főztem nekik vacsorára. Nagyon jól esett, hogy már nem csak munkakapcsolatként/diákként tekintenek rám; a gyerekei meg tüneményesek! A keddi nap fénypontja a hatalmas Earthrek gymben való falmászás volt, ahol Triciával néhány keményebb utat másztunk ki.
Esténként a laborban nagyon jó hangulat volt, sokan benn éjszakáztak a különböző határidők miatt. Ugyanakkor többen ezen a héten búcsúztak el, és tették át székhelyüket Kaliforniába (köztük pl. jó barátom, Tom is). Ennek megfelelően igyekeztünk őket különböző formában búcsúztatni, de a jó hír, hogy két hét múlva úgyis újra találkozom velük az IROS-on!
Pénteken Danéknél vacsoráztunk, majd este volt a csúcs, a legfontosabbnak számító ICRA konferencia leadási határideje miatt vagy tucatnyian maradtunk benn a laborban hajnali 3-ig (beleértve professzorokat is), aztán közös pálinkázással ünnepeltük meg a sikeres beküldést. Hajnalban még kimostam, másnap egy búcsúreggeli, aztán Tian vitt ki a reptérre. Vele egy hét múlva, Peterékkel két nap múlva találkozom majd újra Torontóban!
**********
Time does fly fast. This was my fifth visit back to Hopkins, since I moved out from Baltimore, almost three years ago. This was probably the best stay, ever! A healthy mixture of work, fun, social interaction, climbing, cooking, chatting with friends and late night submissions to build the next opportunity to visit back. The 10 days spent there flew away quickly, but the good thing was the promise to see most of my friends in the next weeks at MICCAI or IROS.

Nincsenek megjegyzések: