2008. augusztus 23., szombat

Vissza a munkába // Back to work

A fantasztikus kaliforniai hét után nem volt egyszerű visszarázódni a munkába, de meg akartam hajtani kicsit magamat, hogy amíg egyedül vagyok, haladjak a munkáimmal. (Tricia ezen a héten a családjával Hawaiira ment rokonokat látogatni. Hawaii elképesztő hely, mint egy-két képe is tanúsítja.) Igazán jó érzés, hogy két héten belül a világ két átellenső pontjáról kaptam képeslapot, Maui szigetéről (hármat is) és Liverpoolból.
A hétvégi programterveimet keresztülhúzta, hogy kiderült, hibás volt a program, amit még anno használtunk az adatgyűjtésnél a robottal, és mindent újra kellett mérnem.
Tricia hétfőn este jött vissza, és ez alkalomból rendes vacsorát főztem. Előételnek volt pogácsa (tepertős), aztán következett a sonkás kocka, majd rízsfelfújt. A főzőcskézés során külön móka volt, hogy eszköz és gép hiányában kézzel vertem fel a tojást, klopfolóval aprítottam zsemlemorzsát és hasonló módszerekkel daráltam a sonkát. Végül minden nagyon finom lett, és majd egész hétre elegendő...
Közben arra azért szakítottam időt, hogy frissítsem a kedvenc képeimből álló galériámat, amit sok szeretettel ajánlok az érdeklődők figyelmébe. (Elérhető jobb oldalt, a PhotoCV linken keresztül is.)
***************
It was not easy to get back to my work after such an amazing weekend in California. I tried to push hard to make some progress while Tricia was away in Hawaii with family, visiting relatives. (And visiting incredibly beautiful places... ) It was so cool to receive postcards in one week from the two opposite ends of the worlds: from Maui (three) and Liverpool.
As Tricia was coming back on Monday, I was preparing a nice mean for her: pogacsa, layered ham and pasta and ricepudding. Beyond cooking, I did not have time for anything else, as some nasty bug turned out with our program that I had to correct. I still took time for one important thing: updating my best-of gallery with all my favorite pictures. Everyone is welcome to take a tour here.

Nincsenek megjegyzések: