2010. október 23., szombat

Útrakelve // On the way

A múlt hét a szokásosnál is mozgalmasabban telt. Utazás-munka-utazás. Hétfőn egész nap konzultáltam, majd kedd délután apuval lementünk Győrbe egy IEEE rendezvényre (el is késtünk, meg alulreprezentált is volt), majd onnan este már Wiener Neustadt-ba mentem tovább. Másnap munka az ACMIT-ban, videokonferencia Kanadával, éjszakába nyúló prezentációkészítés, majd hajnali 3-kor kelés, indulás Gernottal Velencébe. Az út egész normálisan telt, próbáltam nem bekómázni. A táj minden esetre igen szép arrafelé. Kis késéssel, 10 körül pillantottuk meg Velencét.

Két napom jutott az ICABB konferenciát élvezni, amely a parányi San Servolo szigetén került megrendezésre. (10 perc komppal a Szt. Márk tértől.) A szigeten eredetileg  a Bencések építettek kolostort a 8. század körül, majd később apácák települtek rá, a 18. században pedig Velence katonai kórházat épített rajta.  Jelenleg a Venice International University lakja. Csütörtökön délután egy CIS tutorialt tartottunk főként az ACMIT-os csapattal, meg Gábor néhány kiváló barátjával. Igyekszem mindenkit elcsábítani a tavaszi budapesti CIS workshopra. A welcome fogadás nem volt különösebben nagy szám, de pár ismerőssel szerencsére összefutottam.
Pénteken két szekcióban chair-kedtem, meg tartottam egy előadást az elektromágneses-követéses projektünk első eredményeiről. Délután már Velencében csavarogtam, végigkompoztam a Canale Grandén, aztán visszasétáltam össze-vissza bolyongva a sikátorokban. Este a bankett hivaros gyorsasággal ért véget, mivel mindenki el akarta érni a kompot, és a legtöbben fáradtak voltak már bármi programhoz, így én is csak egy kis sétára mentem a belvárosban. Szombat délelőtt a  Sestiere Dorsoduro részt derítettem fel, megtapasztalva a térkép nélküli tájékozódás kihívásait Velencében. Érdekes volt látni, hogy a szél és az áramlatok hatására reggel a fél Szt. Márk teret elöntötte a víz, és pallókat raktak le a közlekedésre. Délutánra már valamennyire visszahúzódott. Lénával, újonnan megismert kutató tutorial-társammal együtt buszoztunk ki a reptérre, aztán egy kellemes ebéd után ő hazarepült Heidelbergbe, én meg elindultam keletre, messzire.

**********
Last week was crazy, even according to my scale:
- Monday: all day working in Lab in Budapest
- Tuesday: afternoon IEEE meeting in Győr, evening in Wiener Neustadt
- Wednesday: working at ACMIT
- Thursday 3:30am, heading out to Venice
- Saturday afternoon: heading out to Taiwan
The rest in between was just  fun.  

Nincsenek megjegyzések: