2011. január 26., szerda

Mókázás // A fun week

 A második hét egészen kivételesre sikerült. Hétfőn egész nap otthon melóztam, majd este Andrissal kiutaztunk WN-be. Másnap az ACMIT-ban tevékenykedtem, délután Bécsben elintéztem a kórházban meg az irodában amit kellett, majd pedig röpke 6 óra alatt levezettünk Tirol nyugati csücskébe, a festői Ischgl völgyébe. Egy takaros osztrák házikóban szálltunk meg Kappl-ben, ahol a házi néni olyan rendmániás volt, hogy még a tápkábeleket is élére hajtogatta. 5 nap fenomenális síelés következett, hatalmas friss hóval, szikrázó napsütéssel. A 230 kilométernyi pályát felvonultató Ischgl (félig Svájcban van már) a szebbik arcát mutatta, noha egy nap kemény hóvihar volt. Kényeztettük magunkat minden földi jóval! Andris vadonatúj fényképezőjével próbálgatta tökéletesíteni technikáját, én pedig új firmware-t tettem a gépemre, ami révén kitágultak a határaim. Egyik este átugrottunk Liechtensteinbe körülnézni, és fényképezni párat. Elképesztően gazdag ország, de nem sok életet találtunk benne csütörtökön. Minden esetre megnéztük egyetlen síterepét (Malbunt), jó beállításokat csináltunk és felvettük a TODO listára az állampolgárság megszerzését. Vasárnap este Andris kirakott a vasútállomáson, és folytattam nyugatra utamat, míg ő hazafelé vette az irányt.
Zsolti (EESTEC-es barátom) várt Sarganzban, és én voltam az első vendég, akit 3-as BMW-jével furikázott, és aki megszállt remek lakásukban a Zürichi tó partján (ahova két nappal korábban költöztek be menyasszonyával). A látogatásom célja az egyik projektünk kapcsán készült innováció értékesítése (üzleti befektető megnyerése) volt -  egy multinacionális cég európai központjában demóztunk. Most csináltam először ilyet életemben, de nagyon élveztem. Elkísért a BME Technológia Transzfer irodájának igazgatója és az ACMIT tudományos igazgatója is. Hétfő délután, meg másnap egész nap Zürich utcáit róttam. Nagyon kellemes hely, bár talán már-már túlságosan is “steril”. Találkoztam volt EESTEC-es haverral, és sikerült jó néhány kiállításra bejutnom a Zürich card-dal, közülük is kiemelkedik az orvostörténeti kiállítás az egyetemi negyedben. Felfogaskerekűztem a Dolder Grand szállóhoz, és az egyetemtérre is. Hazafelé inkább repültem. Első felszállás idén (egy rotoros csodával), de lesz még folytatás…
******
My skiing week in Ischgl was the best ever. Hard to grab just a few highlights, but let’s try:

Nincsenek megjegyzések: