2012. március 10., szombat

Vissza a munkába // Back to work

Minden nekem sem sikerülhet... mivel nem kerültem be az Európai Robotikai Hálózat (EURON) PhD disszertációs díjának a döntőjébe, így inkább lemondtam a március elejére tervezett dán utamat, és helyette próbáltam magamat utólérni a munkában három helyen is. A két hét alatt, amit az otthonaimban töltöttem kétszer látogattam meg az ACMIT-ot, egy-két napra. Végre részt vettem a Ritka napon (ritka betegségek konferenciája) a Vajdahunyad várban, még ha csak egy pár órára is, vezettem repülőgép szimulátort, voltunk a Sziklakórházban, és megünnepeltük a nagyi 80 éves születésnapját.
*******

Short two weeks passed at home. Shared between two countries--of course. Attended the National Conference of Rare Diseases, flew an airplane in simulator, went to the Hospital in the Rock, and celebrateed my grandma's 80th birthday.

Nincsenek megjegyzések: