2008. szeptember 4., csütörtök

Még több munka // More work


Nem változott sokat a felállás, múlt héten is csak dolgoztam. Kezdenek szorítani a határidők, és még egy magyar pályázat is becsúszott. Tricia már a kísérleteket csinálja az installációján: mozgó szíven végzendő sebészeti beavatkozást szimulál... Közben váratlanul kedves észt barátom, Maria bejelentkezett, hogy meglátogatna egyk barátjával szeptember végén. Nagyon megörültem, mert így rögtön lett társaságom a szeptemberi kanadai utamra. Hihetetlen akció keretében 60.000 Ft-ért kínált az egyik észt utazási iroda szabadon választható amerikai körutazásos repülőjegyeket. Megragadva az alkalmat én is vettem egyet januárra: Stockholm- London- Raleigh Durham- Baltimore- Miami- San Juan- New York- London- Stockholm. (Nem volt egyszerű, órákon keresztül hívtam őket éjjel-nappal, és végül az utolsó utáni pillanatban sikerült mindent elrendeznem.) Az apropót a Hopkinson msot meghírdetett januári téli iskola adja. Szombat éjjel megérkezett Lukács Peti New Yorkból látogatóba, de erről majd a következő post-ban mesélek.
Időközben kisebb LEGO hadseregem gyűlt össze eBayről, így csináltam róluk egy portrésorozatot. (Most találtam meg három videót, amit még Chicago-ban készítettem, és most feltettem őket ide: video1, video2, video3.)
************
Tricia and I have both worked very hard last week. At least she made a good progress, having her setup running to test different virtual fixtures for a simulated beating heart surgery. I still need to catch up, and now a Hungarian grant is also due soon.
I got a cool tip that an Estonian travel agency is offering a great deal for overseas tickets (that’s how my Estonian friends will visit me in September). After calling them for many hours and writing tons of emails, a few minutes after the deadline I managed to get in touch with them and cried out to let me book my flight for January to come back for the winter school on CIS for a mere 400 USD. I have received an entire army of LEGO minifigs from eBay, so I made a portrait shooting with them.
Peter visited me for a day from New York, I will talk about that in the next post. (Recently, I found a few more videos from my Chicago trip, now they are available here: video1, video2, video3).

Nincsenek megjegyzések: