2010. szeptember 9., csütörtök

Látogatás sógoréknál // Visiting ACMIT

Mostanában elég gyorsan pörögnek az események, nincs megállás egy pillanatra sem. Egy átdolgozott 24 óra után már úton is voltam Wiener Neustadt felé, hogy meglátogassam az idén megalakult Austrian Center for Medical Innovation and Technology (röviden ACMIT) központot. Bár tavaly már jártam itt egy rövid megbeszélés erejéig, mégis most érkeztem először az ACMIT centerbe azzal a biztos tudattal, hogy nekem itt helyem van. Az osztrákokkal egy éve kezdtük a közös munkát több projekt mentén is, amelyekre alapozva most egy nagyobb kaliberű kutatási együttműködést igyekszem összehozni. Ennek keretében én is bekapcsolódom a következő egy évben a központ munkájába, illetve ők is a nálunk folyó kutatásokba. Harmadik partner még a Bécsi Orvosi Egyetem, ahol a radiológusok segítségével betekintést nyerhetünk a különböző brachyterápiás kezelések rejtelmeibe. Ennek megfelelően fizikailag is bilokálni fogok, igyekezvén mindenhol maximálisan ellátni a feladatomat egy szép jövő reményében. A kutatásokról bővebben fogok írni a SurgRobon, a mindennapok érdekesebb eseményeiről pedig majd itt számolok be.
********
In the past one year I’ve been working hard to ground a research collaboration with the newly founded (April) Austrian Center for Medical Innovation and Technology (ACMIT). They are located in Wiener Neustadt, hosted by the labs of the IMA. I signed up to join a gynecological robot treatment development project with them, while they are getting involved into some of our projects at the Biomedical Engineering Lab at BME in Budapest. The third partner is the Vienna Medical University, where the great radiologists introduce us the exciting work of brachytherapy. More details about the research will be published on SurgRob, while I’ll keep reporting on my travellings here. Great (and extremely busy) times to come!

Nincsenek megjegyzések: