2011. május 2., hétfő

Életem legsűrűbb időszaka //Busiest ever

Jó okom volt rá, hogy eddig nem haladtam a blogommal, ugyanis a mindennapi teendőim napi 20 órában lefoglaltak. Az áprilisi események közül kiemelkedik a PhD védésem, amit szerencsére sikerrel vettem, így mostantól három betűvel meg tudom toldani a nevemet ott, ahol ez szükséges. Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki támogatott a fokozat megszerzésében, és egyengette utamat. Külön köszönet illeti kis családomat, akik tolerálták szélsőséges életformámat (igaz, mostanában egyre kevésbé teszik). Sok kedves rokon, barát, ismerős eljött a védésre, aminek nagyon örültem. Külön megtiszteltetés, hogy az amerikai bírálóm, Rick Satava professzor is el tudott jönni, hisz elképesztően elfoglalt. A sebészrobotika egyik nagy öregje, alapító atyja, és mai napig aktív művelője. Két előadást is tartott ittléte alatt, ezekről a SurgRob-on lehet olvasni.
Április folyamán több rövid látogatást is tettem az ACMIT-ba, lett egy új francia kollégánk (egy jó fej fiatal srác), hatalmas gödröt ástak (meg még nagyobb hegyet emeltek) mellettünk a most épülő ionterápiás központnak és lassan elkészül a TFZ központ (ahol az ACMIT is van) új szárnya.
Legjobb az volt, hogy április közepén Mariann és Andris meglátogattak, és a szokásos bécsi kör mellett (ezúttal a Dunau Insel még kihalt partját kerestük fel) eljutottunk egy kis túrára a Hohe Wand-ra. Régi vágyam volt kipróbálni az itt található via ferrata-k egyikét, és nagy bátran bele is vágtunk egy könnyebbe. Én nagyon élveztem, de a többiek annyira nem, tekintve, hogy néhány tíz méteres magasságba kellett a sziklafalon és létrán felmászni biztosítás nélkül. A hegyikecskék csak sztoikus nyugalommal figyelték esetlenségünket. A hegytető tele volt sárkányrepülőkkel és paplanernyősökkel a szép idő okán, no meg sok-sok turistával. (Yashar mindeközben félmaratont futott Bécsben.) Ennyi kikapcsolódás kellett.
Mindemellett az otthon töltött napok egyre hektikusabbak lettek, többek között mivel a reimsi díjunknak köszönhetően komolyabb médiaérdeklődést kaptunk: nyilatkoztunk a Duna TV-nek, az M2-nek, a TV2-nek, voltunk a Kossuth rádióban, a Lánchíd Rádióban, a Blikkben és tucatnyi online oldalon. Részt vettünk egy üzletfejlesztési kurzuson a Semmelweis Innovációnál, és elkezdtünk több potenciális befektetővel is tárgyalni, emiatt szabadidőm egy jó részét üzleti terv írásával töltöttem. Reméljük, egyszer majd megtérül a befektetett munkánk.
*********
Apologies for lagging behind with my blog, I had a good reason.  Actually, a handful of excuses... Highlights of April: 

Nincsenek megjegyzések: