2011. május 30., hétfő

Előadásos hetek // Presentation weeks

 Szokás szerint aktívan töltöttem európai két hetemet. Először is a SIBE kurzus a végéhez érkezett, ami kapcsán egy éles befektetői prezentációt kellett tartanom, meg aznap volt az MTA nagytermében (nem a díszteremben, sajnos) is egy előadásom egy kis orvostechnikai konferencián. A hétvégén Ausztriában pihentem ki fáradalmaimat, aztán szerdán hazajöttem, mert este a Rotary klubban tartottam előadást, meg találkoztam még jó sok mindenkivel. Hétvégén fordult igazán izgalmassá megint a program: szombat délelőtt volt a doktori avatás a K épület aulájában, aztán egyből indultam is Bacsiék esküvőjére Balatonföldvárra, ahol én voltam az egyik koszorúsfiú. A lagziról viszont hajnalban fel kellett jönnöm (szerencsére hoztak), mert 7-re már jött értem a minibusz, hogy kivigyen a reptérre.
***********
 
Highlights of my two busy weeks spent in Europe:
  • Presentation at the Rotary Club
  • SIBE Business Investor meeting&pres
  • Scientific talk at the Academy of Sciences
  • Doctoral ceremony
  • Melcsi&Bacsi wedding
  • leaving very early the day after...

2 megjegyzés:

Kispiskóta írta...

És azóta???

T. írta...

Azóta nem aludtam :) pl: http://eestec.hu/cis2011
Soon to come back...