2008. június 21., szombat

Utolsó hét // Last week


Nagyon gyorsan eljött az utolsó júniusi itt töltött hetem, és bár igyekeztem minél több időt fordítani a tanulásra, nem volt egyszerű dolgom a sok sok program miatt. A héten volt Greg PhD védése, az elmúlt évek alatt elképesztően sok minden csinált itt a laborban, többek között elkészített egy komplett MRI kompatibilis prosztata brachyterápiás robotot. (Természetesen sikeres volt a védése, erről majd fogok írni a SurgRob-on.) Szombaton lángost sütöttem a barátoknak, meg volt még hideg őszibarackleves, majd átmentünk a szomszédos kerületben lévő Hon fesztiválra, ami a 60-as évek stílusát varázsolta az utcára. (Mindenki neon ruhában volt feltupírozott hajjal, és még a nagymamák is ott ropták.) Az estét végül Dan új házának tetején zártuk énekléssel és mandolinozással. Hétfőn a mászóteremben sikerült végre teljesítenem azt a falat, amivel egész félévben küzdöttem (igaz a bordám ennek nem örült annyira), aztán vettem új laptopot, és azzal bíbelődtem, meg szereztünk Triciának is egy biciklit (Craigs list-en). Közben visszajött egy hónap után az olasz lakótársam, Vanessa is otthonról, és hozta újdonsült férjét is (valamint kiderült, hogy terhes). Minden este pakoltam kicsit, így sok munka nem maradt az utolsó napra, azt leszámítva, hogy még este 9-kor is 50 alumninak tartottam bemutatót a robottal a laborban. Csütörtök reggel Tricia vitt ki a buszmegállóba, majd én északra vettem az irányt New York felé, ő meg haza pakolni, majd ki a reptérre, mert hétvégére hazarepült Kaliforniába. Gond nélkül kiértem a JFK reptérre, majd némi késéssel átrepültem az Atlanti óceánt, és Londonban kötöttem ki. Itt volt majd 12 órám, amit valahogy cask sikerült elvernem (tanultam, emaileztem, voltam misén, kipróbáltam a váróban alvást és a helyi törzsutas-várót), és 34 óra utazás után hazaértem. Eseménydús két hét vár rám: államvizsgák, kirándulás, család, barátok, esküvő, munka. Izgi lesz!

****************
The last week came too quickly. I did not have much time to study for my upcoming final exams, as I had to deal with my new laptop, ascend the 11d wall I have been dealing with all semester, ride home Tricia’s new bike and hold demo to more than 50 alumni with the robot, attend Greg's defense. I organized another cooking event with friends, the traditional langos and a refreshing peach soup was on the menu. Later, we went to see the end of the Hon Fest (recalling the kitsch style of the '60s), and we went up to the roof of Dan's new house.
Thursday morning I started my epic journey to Hungary. Tricia took me to the bus station that rode to New York. I carried almost 100 pounds, so it was a real suffer to get through the subway to JFK. I had to change in London, and spend 12 hours at the terminal. Besides having some sleep, I could study a bit, and after only 34 hours of traveling, I arrived home.

Nincsenek megjegyzések: