2011. november 17., csütörtök

Heti rutin // Weekly routine

Két hét alatt a szokássá váló két napos kiruccanásra jutott csak lehetőségem, mert az itthoni kurzusok, oktatás, TV felvétel, konzultációk, Kairos Summit, stb. elvitték minden időmet. Nem is csináltam kinn sem sok mindent (a kötelező határidős programokon túl). Egyetlen izgalmasabb dolog volt, hogy Yashar távozása óta most volt először fenn pár kolléga nálunk, de ezúttal megúsztuk a fenyegető leveleket…
Első alkalommal történt, hogy egy ACMIT-os meetingen a másik oldalon ültem, és a cég menedzsmentjével közösen interjúztattuk az embereket, ugyanis a megnövekedett projektvolumen miatt mindenkinek jobban át kell tudnia látni az egyes területeket és az egyéni kompetenciákat. A héten már itthon is ACMIT-os/BME-s kalapban tárgyaltam cégekkel. (A szakmai részéről majd a SurgRob-on írok.)
Múlt héten meglátogattam végre Danieléket is hosszú idő után. Most találkoztam először Manuellel, Joel meg már egész felcseperedett, életre való kis srác!
Következő héten megint csak két napra ugrottam ki, folytatódtak a meghallgatások, meg én is bemutatkoztam új minőségemben.
Mielőtt valaki azt hinné, különben üres az életem: hétfőnként Záboji Péter üzletfejlesztési kurzusára járunk (néha hétvégén is), csütörtökönként órát tartok a SOTE-n, rendesen látogatom a barátaimat és a jobb fajta borkóstolókat, legénybúcsúkat, esküvőket is. 
********
Some of my programmes that keep me busy: 
- 2 days a week at ACMIT

Nincsenek megjegyzések: