2011. november 4., péntek

Újra Európában // Back to Europe

Azért az mégsem igaz, hogy szigorúan otthon maradtam volna innentől: természetesen, miután hazaértem sem állt meg az élet. Következett máris egy gyors kiruccanás Ausztriába, egy visegrádi konferencia (#14 idén), a 10 éves osztálytalálkozónk (ouch), majd a hosszú hétvégét végig kinn töltöttem.
Remek móka volt! Andrison túl HP és Ditta is meglátogattak (már egy éve ígérték), és volt két remek nap, amit Bécsben töltöttek, egyet pedig a természetben.
Bécsbe én csak egyik nap kísértem el őket. Akkor feltévedtünk a Leopoldsberg csúcsára, (gyönyörű kilátással Bécsre) Andrisék előtte még a Dunau Turm-ba is, no meg mászkáltunk a belvárosban. Este otthon meg töklámpást faragtunk, társasjátékoztunk és finomakat főztünk. Másnap HP-ék megnézték a schönbrunni állatkertet, rákövetkező napon pedig a Hohe Wand-ra kirándultunk. Annak ellenére, hogy otthon, meg végig a völgyben vastag köd ült, a hegy magasan kilógott a felhőből, és messze a legszebb arcát mutatta valamennyi közül! A Hansel steig-en kirándultunk fel, amikor először megláttuk felülről a felhőtengert a völgyben, aztán újra lesétáltunk bele, és megint fel. Én másodszorra az egyenesebb utat választottam, a via ferratat a skywalk alatt – gyönyörű volt.
*********

Back home did not mean rest at all. There came a short visit to Austria, then I spent the long weekend as well, with Andris, HP and Ditta. We spent a beautiful day in Vienna, then an even nicer in Hohe Wand.  While the valley was covered in thick fog all day long, just a hundred meters up on the rock, it was sunny, warm and gorgeous! We did Hansel steig together, and I climbed the big via ferrata again. The rest of the weekend was spent with (work,) cooking, board games and a bit of Halloween.   

Nincsenek megjegyzések: