2012. május 5., szombat

Otthon, otthon // Staying home

Különleges módon majd egy teljes hónapot otthon töltöttem, ami persze azt jelenti, hogy megosztottam az időmet Ausztria és Budapest között. A szokásos programokon túlmenően a szereplésé volt a főszerep. Előadtam az Erasmus Szabadegyetemen (videó hamarosan), az SE Korányi Szakkollégiumában, az ÁNTSZ országos kézhigiéniás rendezvényén, a Singularity University regionális döntőjében, ACMIT-os stratégiai board meeting-en, szerepeltünk a Lange Nacht der Forschung-on, és felcsaptam független szakértőnek egy orvostechnikai tanúsítási céghez. Az már csak hab a tortán, hogy aláírtuk a Term sheet-et a befektetőnkkel, eljutottam tesóimmal Critical Mass-re, és végre sikerült kimásznom free-ben (kapaszkodók nélkül) a Hohe Wandon a HTL Steig utat. (Zárójelben jegyzem meg, hogy anyuékat sok sok év után végre sikerült elzavarnunk egy hétre nyaralni, ami a mi szempontukból zseniálisan jól végződött, remek hetet zártunk.)

********
I spent almost an entire month at home (i.e, shared between Austrian and Hungary). A couple of the highlights: 

Nincsenek megjegyzések: