2007. október 25., csütörtök

A nagy felloves

Regi vagyam volt egy ursiklofellovesre eljutni Cape Canaveral-ra, Floridaba. Ez most egeszen realisnak tunt. December 6-an indul az Atlantis az STS-122 missziora, fedelzeten az europai Columbus modullal. Egyeztettem Petiekkel is, ok is akarnak menni Miami-bol. A NASA oldalan ma reggel 9-tol lehetett online jegyet venni. Mivel altalaban nagyon hamar elfogynak, bejottem 8:30-ra a laborba, szepen betoltottem az oldalt, keszen alltam mindenre. En igen, de a gepem 8:58-kor kifagyott teljesen, es mire ujra felallt 9:05-re, mar csak ennyit olvashattam: "Tickets Sold Out". Minden elkelt. ARG!!! Egyetlen remenyem a NASA kapcsolatom maradt...
Nehany oraval kesobb Peti szolt, hogy a masik helyszinre (ami kicsit tavolabb van) meg mindig vannak jegyek, igy gyorsan lecsaptam ra. Kar lenne egy ilyen lehetoseget elszalasztani!

Nincsenek megjegyzések: