2007. november 4., vasárnap

Második hétvégém // Second weekend


Csak úgy peregnek a napok, ripsz-ropsz elérkezett a második hétvégém, és szerencsére ez sem sikerült rosszabbul, mint az első. Még csütörtökön felderítettem az egyetemi falmászó helyet. Lényegesen nagyobb, mint a Bercsényi, és legalább 100 jelölt útja van. Az 5.10-es nehézségüeket gond nélkül kimásztam, ami egész jónak számít elsőre. Egy dollárért lehet bérelni a helyen szitne új cipőket, de már licitáltam online is egy sajátra. Pénteken Tiannal elbicikliztünk egy kóreai étterembe vacsorázni, nagyon jót ettünk, utána meg Marcinnál söröztünk. Szombaton Tiannal teniszeztem, majd Marcin biciklijén betekertem a belvárosba. Velük kettejükkel már kifejezetten jóban vagyok. Megnéztem nappal is Fells Pointot, és a másik híres kerületet, Cantont. A Patterson park a legnagyobb a városban, sokan járnak ki ide focizni, kocogni, sétálni. Az Inner Harbor után tettem egy kitérőt a város két nagy stadionjához. A baseball csarnokban épp esküvő volt, elég viccesen néztek ki a gyepen feketében az emberek. Mire elértem a Fort McHenry-hez, már bezárták a parkot, így legközelebbre kellett hanyagolnom megtekintését. Este az egyetemi indiai közösség szervezett a fény ünnepének (Diwali) tiszteletére hatalmas fogadást. (Ez az első számú vallási ünnepük, a Ganesh csak a második.) Legalább ezer embernek osztottak vacsorát a tornateremben, majd pedig indiai néptánc illetve annak hip-hopposított változata következett. Este Amy-éknél volt utó-Halloween és lakásavató buli. Hogy ne legyek unalmas, ezúttal NDK úszónak öltöztem be, és csináltam magamnak egy gumikacsát is. Nagy sikere volt! Egész jól sikerült már szocializálódnom; jókat beszélgettünk az emberekkel meg mindenféle ivós játékokat játszottunk. Vasárnap vásárolni voltam Balázzsal, aztán meg betértem a laborba, mivel megígértem a konzulensemnek, hogy befejezem a munkát még, mielőtt hétfőn elmegyek Washingtonba.


********************************

My second weekend was just as excinting as the first one. Back on Thursday I discovered the local climbing area, where I had a really nice time. They have so many tracks and routes, and all are ranked based on the difficulty. Friday night we went out to a Korean restaurant with Tian, and finished our day at Marcin with some beers. After some tennis on Saturday I cycled to downtown. This time I managed to see Fells Point in daylight, without all the party faces, and later another pub area, Canton. I cycled through the biggest park, Patterson to see the people jogging and playing football. By the time I got the the Fort McHenry touching the huge stadiums, the park was already closed, so I will have to go back soon. The Indian community at Hopkins organized a huge event to celebrate the Diwali, the festival of light. The rented the gym, and provided free food for at least a thousand guests! After the dinner, they performed traditional and modernized Indian dances. It was quite late when I got to Amy’s home party. It was a post-Halloween event, so we had to dress up again. I took the role of a bit lame GDR swimmer with a nice self-made rubber duck. It was nice! Sunday I had to do some work, as I decided to leave for Washington on Monday.

Nincsenek megjegyzések: