2009. szeptember 13., vasárnap

Da Vinci szomszédságában // Next to Mr. da Vinci

A munkás napjaim Baltimore-ban nem egészen úgy kezdődtek, ahogy elterveztem, ugyanis kiderült, hogy a kamera meghibásodott, és a robotnál is igen sokat kell Peternek dolgoznia, hogy az új CISST környezetben működjön. Péntekre sikerült kölcsönbe szerezni egy másik kamerát, de a robotnál marad az, hogy vissza kell állni a régi kódra, és emiatt még mindig nem kezdhettem meg az adatgyűjtést, amiért egyáltalán jöttem. Időközben a MockOR is megtelt robotokkal, közvetlen a helyem mellett egy da Vinci S pihen, amely mellett az én NeuroMate robotom egészen eltörpül.
Az első héten vasárnapig kellemetlen hűvös, esős idő volt, aztán szerencsére jobbra fordult. Minden esetre így jutott időm mászni, főzni, szocializálódni, gulyás partit adni, de nagyon remélem, hamarosan a munkával is előbbre tudok lépni. Megszereztem az új fényképezőmet, ami fantasztikus képességekkel bír, és el is kezdtem kísérletezni vele.
Hétvégén került sor a Hopkins új, 14. rektorának beiktatására, emiatt folyamatosan puccos rendezvények voltak a kampuszon.
********
Back to JHU. Good. StealthStation is broken. Bad. Seeing all the friends. Good. Robot does not work. Bad. Climbing a lot. Good. It rains. Bad. Got a new camera. Good. Life is good.

Nincsenek megjegyzések: